martinestet.reismee.nl

Korte Update

Hoi Allemaal,

Er is nog steeds niet veel duidelijk, de laatste keer dat ik schreef was ik in voorstel bij een gezin uit Colorado.

Inmiddels ben ik 3 gezinnen verder. Vlak na de off view (zo noemen ze het als het gezin mijn file heeft terug gegeven aan de organisatie) van het gezin uit Colorado kreeg ik een mailtje van de organisatie met een gezin uit Atlanta, Georgia met 2 kindertjes. Hier heb ik ok een off view van gekregen.

Toen kwam er vorige week vrijdag een mailtje binnen met een gezin uit Shoreline, Washington. Een plaatsje vlakbij Seattle. Dit gezin had 5 kinderen, drukke boel dus.

Maar hier kreeg ik gisteren ook mijn offview van, maar vanmorgen zat er al weer een nieuwe mail in mijn mailbox van de organisatie. Met een gezin uit Roslyn Harbor, New York. Dit ligt zo'n 40 km ten oosten van New York City. Ze hebben 1 meisje van 0.

Dus het is weer afwachten en spannend en hopen op een reactie.

groetjes Martine

Reacties

Reacties

Esmee

Spannend!! Wordt vast een top avontuur :) xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active