martinestet.reismee.nl

Suprise!

Hoi Allemaal,

Even een kortje blogje tussendoor, ik heb namelijk wat leuks te vertellen!

Vertelde ik in een van mijn eerdere blogs dat ik in december na een jaartje Amerika lekker naar huis kom, is daar nu wat verandering in gekomen.

Ik kom nog steeds naar huis in december, maar ga terug naar Amerika in januari! Renee en Pete wisten dat ik in eerste instantie niet wilde verlengen voornamlijk vanwege de feestdagen.

Maar vorige week donderdag kwam Renee met een voorstel, omdat ze erg blij met me zijn en omdat het ontzettend goed gaat tussen mij en de kinderen en henzelf hadden ze een beetje nagedacht en kwamen ze met dit idee. Een voorstel wat ik natuurlijk bijna niet kon afslaan, want ik heb het hier ontzettend naar mijn zin en voel me erg thuis bij het gezin.

Ik wilde er wel een paar dagen over nadenken en het natuurlijk ook even met thuis bespreken voordat ik de beslissing maakte. Ook heb ik de au pair organisatie benaderd over de mogelijkheden want mijn visa moet ook worden vernieuwd.

Maar ik heb zojuist de bevestiging gehad dat het vernieuwen van mijn visa geen probleem moet zijn Dus dat betekent dat ik ergens begin december thuis kom en ergens begin januari weer terug vlieg om dan tot en met juni hier nog te blijven!

Als ik dan toch een blog schrijf dan ook maar even een update over wat ik hier nog weer allemaal gedaan heb :).

Twee weken terug ben ik op zaterdagavond met Adjani naar New York gegaan, morgen is haar laatste werkdag als au pair. Sinds we hier verassend heel erg goede vriendinnen zijn geworden heb ik haar meegenomen naar Cirque du Soleil in Radio City Music Hall. Het was een geweldigde show in een prachtig theater en Adjani wist van niets dus ze was erg verrast!

De maandag daarna ben ik met Matthew naar een Discovery Museum geweest hier in NJ. Dat was echt heel erg leuk, het is een doemuseum voor kinderen en hij heeft onder andere als kok en serveerder in een diner gewerkt, is voor 15 minuten dierenarts geweest, heeft het nieuws voorgelezen, heeft als een proffesionele ijshockeyer gespeeld en zijn favoriet als bouwvakker op een constructionsite een huis gebouwd.

Voor de rest zijn we veel in het park, het weer is wat beter hier nu. Als je aan beter denkt denk je vast o het is wat warmer haha, maar niet hier... Hier bedoel het is wat koeler, want met 35 graden en een ontzettend hoge luchtvochtigheidsgraad is het superheet en dus geen ideaal weer voor het park.

Afgelopen weekend was het Adjani's laatste weekend bij haar hostfamilie dus ben ik naar Westwood gegaan waar ze woont op zaterdag. We hebben eerst lekker door dorp gewandeld, koffie gedronken en zijn daarna naar haar huis gegaan. Hier hebben we ons klaargemaakt voor het eten omdat we lekker uit eten gingen bij een Italiaan. Daarna hebben we een ''sleepover'' in de basement gehad en films gekeken.

Zondags hebben we gerelaxed, uitgeslapen en nog even een dorp ingeweest voordat ik de trein op moest.

Daarna weer een nieuwe werkweek en het gaat ze gangetje, morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend en zondag weer de stad in :).

Liefs Martine xx

Reacties

Reacties

tante Thea

Verrassend nieuws Martine, maar wat leuk. Wel fijn dat je voor een maandje overkomt, kunnen we even een feestje bouwen en bijpraten met de familie. Voorlopig ben je ook nog niet uitgekeken daar in de States wanneer ik je verhalen lees, dus goeie keus!

Jay & Renske

Good job!!!!

Wij zijn zelf van plan om in december de kerst in het newyorkse te vieren, maar misschien kunnen we elkaar begin januari aldaar zien?
dikke kussss

Petra, Rolf, Noud en Suus

Wat een leuk nieuws! FIjn dat je de feestdagen lekker thuis kan vieren! Leuk verhaal ook weer; goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Lieve groetjes!

annette brakenhoff

dat is mooi nieuws voor alle partijen. Zal een druk maandje worden, december voor je. groetjes van annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active