martinestet.reismee.nl

6 December!

6 december land ik om 10 over 10 's morgens op schiphol. Dus ik verwacht een groot ontvangstcomite! ;) Haha nee hoor grapje!

Nu ik me ticket heb gekregen is het wel een heel raar gevoel hoor! Ik kan niet geloven dat het jaar waar ik zo lang naar heb uitgekeken met 3 weken over is. Het is echt voorbijgevlogen en het voelt alsof ik vorige week hier ben gekomen.

Maar ik ga nu nog lekker van de me laatste weekjes genieten, en dat heb ik afgelopen weekend al gedaan door gezellig mijn verjaardag te vieren in New York. 's Middags was ik met Anna al in de stad, hebben we lekker gelunched in Soho en gewinkeld voor onze outfits voor die avond :). Zoals ik al had verteld hadden we een hotelkamer/appartementje geboekt in de stad. We hebben eerst een klein feestje gevierd op de kamer en ons klaar gemaakt en zijn toen naar verschillende bars geweest in het Meatpacking District en later nog rondom Times Square. Het was een geslaagde avond!

Afgelopen donderdag heeft de familie me mee uit eten genomen, dat was gezellig. Na het eten was er taart en heb ik samen met Matthew de kaarsjes uitgeblazen. Ik heb een speakertje gekregen voor mijn ipod en een boek.

Nu aankomend weekend nog lekker naar Washington DC voor school!

Liefs en groetjes Martine xx

Reacties

Reacties

Rolf, Petra, Noud en Suus

o jee wat gaat het opeens hard!! Zal vreemd zijn weer thuis te zijn. Maar Suus kijkt naar je uit! Tot gauw. xx

dirk, karin suus en noor

haha, martine, je kan je lol weer op dan als je thuis bent met alle suus-en!!!ze kijken allemaal naar je uit.
nog maar een paar weken strepen op je muur tot je naar huis kunt ;-) doei en we zien je snel op schiphol.

pim iris maria

Hee martine,
Je kent me niet, maar ik ben een meisje van 18, en ga waarschijnlijk volgend jaar hetzelfde avontuur aan als jij haha, spannend!
Ik heb de afgelopen maand beetje door je verhalen gebladerd en het klinkt (leest?) echt zo ontzettend gaaf. Ik heb misschien nog wel een paar vraagjes, en ik zou die graag aan jou willen stellen een keertje, hopelijk vind je dat goed en mag ik je binnenkort een keertje mailen, als je het hier te druk voor hebt of gewoon geen zin in is het ook prima hoor! Wil gewoon beetje weten hoe hrt nou bevalt en dat soort dingen.
Nja, in elk geval, geniet van je laatste tijd daar!
Liefs

Martine

Hoi Pim iris maria :)

Wat gaaf dat je waarschijnlijk hetzelfde wil gaan doen als ik. Het is inderdaad geweldig en als je me nog steeds wilt emailen geen probleem.
Ik hoop dat je dit leest zo, maar mijn email is mcmstet@gmail.com

En bedankt!

Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active