martinestet.reismee.nl

Een weekje verder

En nog steeds niet echt iets interessants gebeurd. Maar toch even een kort verhaaltje voor degene die misschien toch nieuwschierig naar zijn hoe het er voor staat.

Ben inmiddels in voorstel bij gezin nummer 7. Dinsdag kreeg ik een mail van de organisatie dat ik in voorstel was bij een gezin uit Darien, Connecticut. Dit gezin had twee kindertjes van 3 en 2. Heb helaas niets gehoord en dit voorstel verliep gisteren.

Ondanks ik van nog geen een gezin reactie heb gekregen ben ik wel blij dat het zo snel gaat met de gezinnen. Want vanmorgen had ik weer een mailtje van de organisatie met daarin de informatie van een gezin uit Princeton, New Jersey. Dit gezin heeft een jongetje van 6 een een meisje van 0. Dus hopen op een reactie, dat zou wel leuk zijn.

Groetjes Martine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active