martinestet.reismee.nl

Het eerste contact!

Hoi Allemaal!

Na weekje niets gehoord te hebben van de organisate of een familie werd ik toch een beetje onrustig. Ik weet dat dit nergens voor nodig is maar ik ben nu wel op het punt aangekomen dat ik liever vandaag dan morgen het vliegtuig in stap. Maar geduld is een schone zaak.

Vorige week had ik eigenlijk een beetje voor de grap een t shirt gekocht met de Amerikaanse vlag erop. Ik besloot hem donderdag en vrijdag te gaan dragen, misschien bracht het me goed geluk. Ben eigenlijk niet zo van het bijgelovigen maar het lijkt toch te hebben geholpen.

Kreeg ik eerst vrijdagochtend een mail van de organisatie dat ik weer in voorstel was bij een gezin uit Montclair, New Jersey. Ze hebben 1 jongetje van 5. Dus het was weer spannend en afwachten geblazen. Maar toen ik vanavond mijn mail opende zag ik een mail van een vreemd adres. Ik opende het en het was een mail van een gezin! Ik stond meteen een beetje te shaken, want als je zo iets lees en foto's bekijkt word het ineens wel heel erg echt.

Dit was niet het gezin waarvan ik had gehoord dat ik in voorstel was. Dit is ook een gezin uit New Jersey, alleen dan uit het plaatsje Ramsey. Het was een superleuke mail van de moeder van het gezin. Ze hebben twee jongens van 13 en 9. Echte jongens die houden van auto's, gitaar spelen, buiten ravotten en vissen. De ouders zijn zelf beiden designer. De vader industrieel designer en de moeder handtassen designer. Dat komt goed uit aangezien ik een enorme tassentic heb haha.

Ze hebben zoals de moeder zelf zegt, een mini dierentuin met slangen, gekko's, vissen, kikkers en een poedel. Van alles wat, ben zelf niet zo heel erg gek van de glibberige wezens maar wie weet als dit gezin wat word, ik terug kom als een echte reptielen vriend.

Ik heb zojuist een mail terug gestuurd naar deze familie, door de zenuwen wist ik mijn god niet wat ik precies moest schrijven. Ondanks de zee aan informatie die ik had gekregen van de familie, na een paar uur! is het me toch gelukt en vandaar dan ook dit rare tijdstip dat ik mijn blog nog schrijf. Ik ben klaarwakker haha.

Dus nu weer wachten op reactie van de familie en dan waarschijnlijk dit weekeinde een keertje skypen of bellen. ik ben benieuwd en kijk er erg naar uit.

groetjes Martine x

Reacties

Reacties

Pauline

Hey Martine,

Ooooh wat spannend allemaal !! En aan de dieren ben je zo gewend als dit gezin het wordt. Als dit gezin jou uitkiest als au-pair hoe lang duurt het dan voordat je bij het gezin bent? En ga je dan direct naar het gezin of moet je ook nog een procedure volgen in Amerika zelf alvorens naar het gezin te mogen?
Ik hoop voor je dat dit gezin ja zegt !

Groetjes,

Pauline

Martine

Hee Pauline,

Leuk dat je reageert! Ja het is zeker spannend en morgen gaan we skypen dus dat is leuk! Ja en haha die dieren zullen wel snel wennen, als dit gezin wat word zou het betekenen dat ik waarschijnlijk zo half november/eind november naar Amerike vertrek. Voordat ik naar het gezin ga heb ik eerst 4 dagen orientatie en cursus in New York en vanuit daar ga ik dan naar het gezin.

groetjes, Martine x

Folkert

Hoi Martine,

Wat leuk voor je dat je zo'n positieve reactie hebt ontvangen, ik hoop dat je snel een gezin hebt en aan de slag kan!! Ik vindt het persoonlijk erg leuk om je verhalen te lezen en wat vindt ik het stoer van je dat je dit doet!!!! Heel veel succes en vooral ook plezier, liefs Folkert

Martine

Hey Folkert,

Bedankt voor je leuke reactie! Met dit gezin ziet het er erg positief uit en ben benieuwd naar het skypegesprek morgen.

Dankjewel en groetjes Martine x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active