martinestet.reismee.nl

Skypen

Al weer snel een kort verhaaltje op mijn blog.

Ik heb vanmiddag geskyped met de Van Dyk familie. Van te voren was ik erg zenuwachtig, maar na het gesprek vorderde waren mijn zenuwen verdwenen. Het was een ontzettend leuk gesprek met leuke mensen. We hebben tuim drie kwartier geskyped en hebben het over van alles gehad. De jongens zijn erg actief en doen veel dingen buitenshuis, de jongste Wyatt heeft al zijn hobbies langs laten komen... van schilderen, tot vliegvissen en het maken van pinewood racing cars en heeft zelfs een stukje viool voor me gespeeld. Was erg leuk om te zien en hij was erg enthousiast en stelde veel vragen, zijn moeder vertelde dat dit opmerkelijk was aangezien hij normaliter erg rustig en stil is. Goed teken dus denk ik.

Het zijn echte familiemensen en dat is fijn en gezellig lijkt me, de opa van de vader van het gezin was een Nederlandse bakker. Ze hadden het over banketletters en oliebollen. Erg grappig. De poedel Tessa kwam ook nog even voorbij in beeld, grappig zwart beestje met enorme oren.

De oudste, Haydn, heb ik nog niet echt gesproken. Hij was een beetje ziek en kwam af en toe voorbij in beeld. Hij is helemaal gek van auto's en heeft een heavy metal band. Dinsdag hebben we weer afgesproken om te gaan skypen dus waarschijnlijk zal ik hem dan iets meer spreken. Het was leuk te zien dat de jongens echt broers zijn, Wyatt zij al dat zijn broer de kamer uitgestormd was toen hij viool ging spelen.

Dus dinsdag gaan we weer skypen, en ik heb hier echt een goed gevoel over (en ik geloof de familie ook) dus ik hoop en denk weldat het wat word.

groetjes Martine

Reacties

Reacties

Pauline

YEEAAHHH!!! op to the USA !!! wat ontzettend leuk. Ik zit hier echt in spanning te wachten tot het verlossende woord komt over wanneer en waar enz.
Wat fijn dat het gesprek zo goed verliep en ook erg leuk dat er een Nederlands tintje in zit. Een bakker ! hahaha geweldig. En je weet het he....Ik kom bij je op bezoek. Ik hou je blog in de gaten.

Groetjes,

Pauline

Martine

Hee Pauline,

Haha ik zit hier ook in spanning ;) morgen weer skypen maar t was erg leuk dus heb er goed vertrouwen in. Ja idd leuk een nederlands tintje, ze wilden al nederlands leren :).
Enne haha je komt maar hoor ;)

x Martine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active