martinestet.reismee.nl

MATCH!!!!

Wow, wat kan het ineens snel gaan...

Vorige week mailde ik de organisatie nog of het normaal is dat je bij 7 gezinnen in voorstel bent en nog niets hoort. Maar zoals ik eigenlijk ook al een beetje dacht is hier gewoon geen hand op te leggen. Want ik werd stiekem toch wel een beetje ongeduldig.

Maar dat was achteraf nergens voor nodig, zoals ik al eerder hier heb geschreven kreeg ik vrijdagavond een mailtje van de Van Dyk familie uit Ramsey, New Jersey. Een superleuke mail en daarop volgde een erg leuk skypegesprek zondag.

Naderhand had ik al een erg goed gevoel hierover en na vanmorgen nogmaals met het gezin te hebben geskyped hebben we afgesproken dat het een match is! Helemaal leuk!

Ze waren zelfs een uur vroeger hun bed uitgegaan om met mij te skypen, het was Nederlandse tijd 12 uur maar daar pas 6 uur 's morgens. De jongste, Wyatt, sliep nog half en ging dus na 10 minuutjes ook nog weer even zijn bed in.

Ik heb het geloof ik al eerder geschreven maarhetgezin bestaat uit vader Tom, moeder Andrea, Haydn van 13 en Wyatt van 9.

We hebben nu beiden de organisatie op de hoogte gebracht dat het een match is. Nu is het toch helemaal echt. Iets waar ik al lang mee bezig ben, en ontzettend naar uit kijk word werkelijkheid. Ik kan niet wachten!

groetjes Martine

Reacties

Reacties

Laura

Spannend hoor, en weet je dan ook al wanneer je ongeveer die kant op gaat?

Martine

Hey Laura,

Ja zeker :) het word waarschijnlijk eind november. De au pair die ze nu hebben gaat in de eerste week van december weg. Dan willen ze graag dat ik kom, maar daarvoor heb ik nog 4/5 dagen orientatie in New York dus ik denk zo eind november... wanneer helemaal precies dat moet ik nog met de organisatie gaan bekijken.

x

Barbara

That's wonderful news! Good luck and above all, enjoy!
xx

dieuwertje

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor je. Ik ga je blog volgen :)

Patty van Dijk

Hoi Martine,

Mijn naam is Patty en ik ben een au pair in Emerson, New Jersey, dat is 20 minuten vanaf Ramsey! Leuk om te horen dat er meer Nederlandse meiden naar dit gebied komen. Tot nu toe was ik de enigste, maar sinds gisteren is er een Nederlands meisje in het stadje naast Emerson! Heel veel succes en we zien elkaar vast en zeker een keer.

Martine

Hoi Patty,

Wat leuk om te horen! We zullen elkaar dan vast wel ontmoeten. Toch leuk zo ver van huis iets Nederlands. Ik kan niet wachten om te gaan, hoe bevalt het je tot zover?

groetjes Martine

Patty van Dijk

Hi Martine,

Ik ben hier sinds 12 september, maar tot nu toe bevalt het prima!! Mijn gezin is heel aardig! Het zijn 2 jongens van 6 en 8. Ik houd ook een blog bij op de Travel Active site.

Groetjes Patty

Martine

Hoi Patty,

Leuk om te horen dat het bevalt! En leuk dat je ook een aardig gezin heb, ik heb ook veel vertrouwen in mijn verblijf bij deze familie. Leuk dat je ook een blog heb, ik ga hem even opzoeken, is leuk om te lezen!

groetjes Martine

tante Thea

Wat leuk Martine! En ik ben dol op nichtjes en neefjes die de wereld intrekken en die ik via internet kan volgen (wat is het toch een uitvinding!). Zo volg ik al heel wat avonturen en kan alles meegenieten, lekker vanuit m'n bureaustoel. Nu jouw au-pair avontuur ook. 5 December vertrekken naar New York betekent kerstsfeer beleven aldaar, dat lijkt me heel geweldig. Ik word beslist een trouwe volger van je blog en kan nog 2 maandjes wennen aan het idee dat mijn nichtje de oceaan over gaat steken om een jaar weg te blijven. Heel veel succes alvast!

Patty van Dijk

Hoi Martine, Ik heb net je hostmom ontmoet! Haha, ze was op een cluster event voor au pairs en iedereen moest zichzelf voorstellen! Ik heb even met haar gepraat en ze lijkt me heel aardig!

Groetjes Patty

Martine

Hee Patty,

Wat grappig dat je haar heb ontmoet en wat leuk om te horen! Ze had me vanmiddag verteld toen we aan het skypen waren dat ze naar een cluster event gingen. Ik kan zelf niet wachten om te komen :).

groetjes Martine

karin koper

heeee martine,
zo al een beetje bijgekomen van de vliegreis? wij zullen je zeker volgen vanuit het kikkerlandje.
succes en tot horens.

groetjes ome dirk, karin,suus en noor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active