martinestet.reismee.nl

Het komt dichtbij

Het komt nu echt dichtbij, nog 11 nachtjes slapen en dan stap ik in het vliegtuig naar New York. Ik heb vanmorgen mijn ticket en vluchtgegevens ontvangen van de organisatie en zal dus op maandag 5 december om 09.15 vliegen met Continental Airlines naar NewArk airport. Ik land al om 11.55 dus heb bijna nog een hele dag voor me als ik aankom.

Ik verblijf dan eerst tot vrijdag de 9e in hotel New Yorker, midden in New York. Erg gaaf dus! Hier krijg ik cursus over van alles wat met kinderen en het au pair werk te maken heeft. Dit zal ik samen doen met andere Au Pairs die ook die maandag aankomen. Als deze cursus is afgelopen zal ik dan die vrijdag naar mijn gezin toegaan, hoe dat precies gaat weet ik nog niet maar dat komt vast goed.

Maar eerst nog hier 11 nachtjes in Nederland, en ik ben bang dat die zo omvliegen. Toen ik matchte met het gezin leek het nog erg ver weg, maar de afgelopen tijd is ook omgevlogen. Afgelopen vrijdag had in mijn laatste dag werken. Dit werd gevierd met een feestje op mijn werk, was erg leuk! Veel leuke cadeautjes gehad van mijn collega's en clienten. Ik moet bijna een extra koffer meenemen! (want mijn eerste gepakte koffer zit al bijna vol, en dan heb ik nog geneens mijn kleding ingepakt) En ook erg mooie optredens gehad, en tot slot ook nog de polonaise gelopen. Hollandser kan bijna niet!

Het was ook wel gek om afscheid te nemen op het werk, het is toch ook een beetje dubbel. Ik ga natuurlijk niet weg omdat ik het er niet meer leukvond, wat wel bleekuit dat ik het af en toe niet droog kon houden (tot grote hilariteit van sommige collega's haha). Maar ja beter zo alsanders denk ik dan maar.

Dus aan iedereen van de groenlandstraat die dit lezen, nogmaals bedankt voor de ontzettend leuke tijd die heb gehadbij jullie en voor alles wat ik heb geleerd!Ik ga jullie missen!

Ook heb ik nog veel contact met de familie in Amerika, ze hebben tijdens de onverwachte sneeuwstorm van een paar wekenterug4 dagen zonder elektriciteit gezeten, heel apart dus. Gelukkig doet alles het weer maar ze vertelde wel dat het een rare gewaarwording was en je past beseft hoe belangrijk elektrciteit is als je het niet meer heb.

Ik heb dus goede winterinkopen gedaan zoals snowboots, ik ben bang dat ik die daar nog wel eens nodig zullen zijn en een goed winterjack.

Nu zaterdag nog mijn afscheidsfeestje op de zaak en dan mijn (voorlopig)laatste weekje op Nederlandse bodem in.

Ik heb er zin in om te vertrekken!

groetjes Martine

Reacties

Reacties

Rianne

oeh wat gaat het toch snel joh! over 11 dagen ga je gewoon al echt weg...

als ik je niet meer spreek alvast een hele goeie reis en heeel veeel plezier natuurlijk.. en we mailen nog :D

Groetjes Rianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active