martinestet.reismee.nl

Feestje

Afgelopen zaterdag had in mijn ''afscheids'' feestje. Ik heb een superleuke avond gehad en vond het heel erg leuk dat iedereen er was.

Ook ben ik super verwend! Een van mijn koffers was eigenlijk al ingepakt maar die heb ik weer uitgepakt en opnieuw ingepakt met al mijn cadeautjes erin. Wonder boven wonder pastte het.

Ik heb allemaal leuke Hollandse dingetjes gehad.

Nu komt maandag echt dichtbij, maar ik heb nog steeds superveel zin om te gaan. Het is natuurlijk wel gek en zal het best lastig worden de eerste tijd maar dat overleef ik wel.

Ik ben nog steeds heel blij met het gezin waar ik naartoe ga, afgelopen zondag hebben we ook nog even geskyped. Inclusief de hele familie Koper. Was een beetje chaos achter de webcam. We waren die middag/avond Sinterklaas aan het vieren bij Ome Dirk en Karin thuis, dus iedereen liet zijn gezicht even zien. Oma moest er natuurlijk wel even zekervan zijn dat zegoed voor me zouden zorgen.Dat vonden ze erg leuk om te zien, en ik krijg zo vlak voor vertrek veel lieve mailtjes van de hostmoeder Andrea. Ze heeft gelukkig goed door dat het best spannend kan zijn zo vlak voor vetrek. Ook zijn ze erg excited dat ik kom en kreeg ik vandaag zelfs de vraag of ik een ''boodschappenlijste'' wilde doorgeven met dingetjes die ik graag eet. Zodat ze alvast wat dingetjes in huis heb die ik lekker vind als ze komt.

Ik zal ook wat foto's plaatsen van afgelopen zaterdag.

Op naar Amerika!!

Groetjes Martine

Reacties

Reacties

annette brakenhoff

het is vandaag echt december, nu komt het echt dichtbij. zet'm op en geniet nog even van dit geweldige hollandse weer.

groetjes van Annette

tante Thea

Hoi Martine. Vandaag New York achter je laten, lijkt me trouwens een hele belevenis om deze stad in kerstsfeer te zien. Op naar je nieuwe woonplek voor dit jaar en doe ze daar de groetjes vanuit een guur en stormachtig Holland. Heel veel succes!

Familie Heerkens

Hoi Martine,

Heel veel plezier!! Het avontuur is begonnen.
Rijden met een automaat is zo geleerd. Gewoon niet meer je linker voetje gebruiken.
Is het lekker koud daar....?


groetjes,
5 x de heer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active