martinestet.reismee.nl

Even tussendoor...

Sorry nog geen lang verhaal deze keer met avonturen enzo, dat komt na de jaarwisseling :)

Maar waarom ik wel even een berichtje achterlaat is om iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd ontzettend te bedanken.

Het is super super leuk om post hier te krijgen, helemaal om je eigen naam te vinden tussen de stapels brieven, rekeningen etc. die hier dagelijks binnen komen. Ik heb ze allemaal op mijn deur gehangen, zo is me kamer ook meteen een stuk gezelliger! :D

Maar natuurlijk ook de berichtjes hier op mijn blog, bedankt iedereen voor alle leuke reacties en de wensen voor de feestdagen.

Liefs Martine x

Reacties

Reacties

annette brakenhoff

Hoi Martine,

Ik wens je een hele bijzondere jaarwisseling toe en een machtig mooi amerikaans nieuwjaar.

groeten van Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active