martinestet.reismee.nl

Verandering

Hoi allemaal,

Ik schrijf nu even een kort verhaaltje om jullie even een update te geven over hoe het hier gaat want sinds mijn laatste blog die nog maar 2 dagen geleden was is er toch wel wat gebeurd.

Zoals ik al eerder heb laten doorschemeren hier en daar in mijn blog ging het niet helemaal van een leien dakje hier. Ik zal niet hier op internet uitgebreid gaan vertellen wat er allemaal gebeurd is, en ik weet ook dat ik hier pas 4 weken ben maar er zijn dingen gebeurd die mijn grens hebben overschreden en dingen waarin ik me hier in huis niet comfortabel bij voel Daarom heb ik gisteren na een goed gesprek met mijn local coordinator besloten dat ik in rematch ga.

Dit houd in dat ik vanaf aanstaande maandag aan nieuwe gezinnen word voorgesteld zodat ik op zoek kan gaan naar een ander plekje bij een gezin wat meer bij mij past en waar ik me thuis kan gaan voelen. Dit duurt ongeveer 2 weken, de organisatie beweert dat je maar 2 weken de tijd heb om een gezin te vinden, mijn local coordinator heeft me gezegd dat dit niet zo is. Ze weet zeker dat ze een gezin voor me kan vinden en dit kan enigzins langer duren. Ik woon dus nog minstens 2 weken bij dit gezin en werk voor ze. Na deze 2 weken kan ik besluiten als ik nog nergens anders een plekkie heb of als ik nog niet hoef te vertrekken naar mijn eventuele nieuwe gezin ik nog een week bij hun blijf en voor hun werk als hun nieuwe au pair er ook nog niet is. Ik kan ook besluiten dan als ik daar echt weg wil om de resterende tijd totdat ik naar mijn nieuwe gezin ga bij mijn local coordinator te verblijven. Maar ik weet nog niet hoe dat loopt dus dat zien we nog wel.

Ik kan weer overal in Amerika belanden, al heb ik wel aangegeven dat als het mogelijk is ik het leuk zou vinden als ik in de omgeving van New York kan blijven. Het openbaar vervoer is hier namelijk heel goed te doen en ik heb inmiddels al heel wat leuke contacten opgedaan. Maar hoe leuk dat ook is dat is op dit moment niet meer mijn nummer 1 prioriteit. Het allerliefst wil ik een leuk gezin vinden, en dan maakt het me niet zoveel uit waar dat is. Alle au pairs zitten in het zelfde schuitje dus vrienden maken gaat vrij snel en makkelijk.

Ik heb het vanavond aan ze verteld, het kwam iet wat onverwacht maar ze hadden al een lichtelijk vermoeden toen ik hun vroeg of ze na het eten tijd hadden om met me te praten. Ze vinden het jammer en vinden het ook te snel, dat is misschien waar maar dit is niet een beslissing die ik in een dag heb gemaakt. Dat heb ik ze verteld en ze respecteren mijn beslissing.

Dit is wat ik jullie allemaal even wilde laten weten, als ik meer weer dan schrijf ik wel weer een verhaaltje!

Liefs xxMartine

Reacties

Reacties

Rolf en Petra

Lieve Martine, Vast geen makkelijk beslissing geweest. Hopelijk vinden ze snel een ander gezin voor je. Wel goed te horen dat je het leuk hebt met de andere meiden.
Groetjes, Rolf, Petra, Noud en Suus

annette brakenhoff

Hoi Martine,
ik had al begrepen dat dit in de lucht hing. Ik wens je succes met het vinden van een nieuwe match.
Heel veel sterkte de komende tijd in dit gezin en zet 'm op!!!!!
groetjes van Annette

dirk, karin, suus en noor

hallo lieve tine, zo noemt suus je;-).
nog even doorbijten bij je gezin, wij hopen dat je straks wel een gezin treft waar je kleine kinderen hebt om leuke dingen mee te doen en lekker mee kunt stoeien. enne maak het niet te leuk daar in amerika, straks wil je niet meer naar huis over een jaartje....maare dan hebben we wel leuke vakantie's in 't voor uit zicht!! dikke knuffel van suus en noor en van ons.

Rob Zonjee

Martine,

Je laatste bericht is alweer bijna 3 weken geleden en daar stond nogal wat nieuws in. Rematch?????

dirk, karin, suus en noor

he martine, veel succes op je nieuwe stek, we horen het wel weer via de skype.

lieve groeten van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active